“Vanuit onze ervaring in het bedrijfsleven en vormgeving zetten wij onze passie voor taal en beeld graag in om ondernemers te ondersteunen in hun klantboodschap.”


Over De Mediacentrale

Wij stellen vast dat veel ondernemers worstelen met de juiste klantboodschap. Of zij staan er niet bij stil. Een feit is dat talloze websites niet actueel zijn en slecht taalgebruik vertonen.
Een belangrijke oorzaak hiervan is dat websites te snel online gezet worden. Zolang er maar informatie over producten en diensten op vermeld staat. Dit is een valkuil waar een startend ondernemer te vaak instapt.
Ook zijn veel ondernemers niet bekend met de mogelijkheden van Facebook als belangrijk communicatiemiddel.

Proactief

De Mediacentrale werkt proactief voor MKB-bedrijven in verschillende sectoren. Dit houdt in dat wij vóór de eerste kennismaking:

  • ons verdiepen in de onderneming, de branche, de concurrentie en de doelgroep;
  • een Centrale Mediascan uitvoeren op taal, beeld en boodschap van de website en eventuele Facebookpagina;
  • een voorbeelddocument produceren waarin wij de verbeterpunten aantonen.